برای نخستین بار در خاورمیانه کاشت مو با دستگاه تمام اتوماتیک

کاشت مو، ابرو و ریش با دستگاه تمام اتوماتیک Super FUE plus ، جدیدترین و بهترین تکنولوژی روز دنیا می باشد که برای نخستین بار در خاورمیانه گروه رویان سلامت به همت جمعی از برترین پزشکان و نخبگان ایرانی موفق به دستیابی این تکنولوژی عظیم کاشت مو گشته است .

این دستگاه کاشت مو شامل 23 دستگاه تمام اتوماتیک می باشد و نسل جدیدی از دستگاهای Super FUE گذشته است.برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.superfue.com مراجعه کنید.

شایان ذکر است که فقط چند مرکز معتبر در امریکا و اروپا مجهز به تکنولوژی کاشت موی رباتیک می باشند و مجموعه رویان سلامت مفتخر است که بصورت انحصاری مجری این شیوه ی کاشت مو در ایران و خاورمیانه می باشد و با دستیابی به این تکنولوژی جزء چند کلینیک برتر دنیا قرار گرفته است.

مشاهده تصاویر قبل و بعد از عمل

_

مشاهده ویدئوهای کاشت مو با دستگاه

_
خلاصه مراحل کل کاشت مو و ابرو  با دستگاه SuperFUE plus :
  1. اسکن و انالیز کامپیوتری سر با دستگاه فوق پیشرفته 3D scanner
  2. ترسیم و طراحی خط رویش بصورت لیزری با دستگاه laser hair line مطابق با نتیجه اسکن اولیه
  3. استریل کردن و رفع میکروب های کف سر با دستگاه DBD Plasma
  4. بیحسی بدون درد و خونریزی با دستگاه بدون سوزن needle Lese
  5. استفاده از VR جهت افزایش relaxation و حذف استرس حین عمل
  6. ایجاد میکروشکافهای هوشمند و یکنواخت با دستگاه تمام اتوماتیک sp pneumatic
  7. برداشت با دستگاه تمام اتوماتیک و هوشمند Harvest Graf tieom
  8. نگهداری فولیکول در ماده HGP و در دمای مناسب با دستگاه HGPLS
  9. کاشت با دستگاه تمام الکترونیک و اتوماتیک IMP GE
  10. استفاده از دستگاه DBD Plasma جهت ترمیم زخمها و رفع آلودگی های محل کاشت.
  11. انجام لیزر کم توان ویژه کاشت مو جهت برقراری پیوند و رفع التهاب منطقه کاشت مو
دستگاه رباتیک کاشت مو

2. مراحل کاشت مو به روش انحصاری  Super FUE plus:

2.1- اسکن و آنالیز سر و طراحی لیزری خط رویش مو

 

در روز عمل متقاضی با مراجعه به یکی از کلینیک های تخصصی طرف قرارداد با رویان سلامت پس از طی شدن مراحل پذیرش و تشکیل پرونده و ویزیت متخصصین پوست با اسکن پوست سر و آنالیزر کامل موهای منطقه ی برداشت  توسط دستگاه 3D scanner نقشه ی کلی کاشت موی شخص مرحله به مرحله ترسیم می گردد که در این مرحله به اطلاعات ارزشمندی به شرح زیر دست می یابیم.

 

1.طراحی کامپیوتری خط رویش مو با توجه به فنوتیپ و استانداردهای کاشت موی امریکا

 

در این مرحله خط رویش مو با دستگاه لیزری (laser hair line) طراحی و ترسیم می گردد .

با طراحی لیزری خط رویش به کمک این دستگاه پیشرفته لیزری می توان خط رویش مو را با طبیعی ترین حالت ممکن با دقت میلی متری ترسیم نمود که باعث می شود که منجر به نتیجه ی کاشت مو با رویش بسیار طبیعی می گردد.

2.اندازه گیری وسعت منطقه ی کاشت و مشخص نمودن تعداد فولیکول های مورد نیاز جهت حداکثر تراکم کاشت مو در منطقه مورد نظر

3.ترسیم الگوی کاشت مو با مشخص نمودن تعداد گرافت مورد نیاز

super fue+
super fue+
super fue+
super fue+

4.آنالیزر و اسکن منطقه برداشت مو که پس از آنالیزر کامپیوتری اطلاعات با ارزشی به شرح زیر بدست می آید:

  • تعداد کل فولیکول های قابل برداشت موی سر
  • مشخص نمودن تعداد گرافت های با ریشه های چندتایی و با ضخامت مناسب جهت کاشت مو
  • مشخص کردن رطوبت، چربی و الاستیسه پوست و بهترین منطقه برداشت مو
  • مشخص نمودن عمق ریشه های مو جهت برداشت هوشمند گرافت ها بدون وارد شدن آسیب به ریشه مو که باعث می شود تمامی بافت های برداشت شده رویش نمایند و هیچ گونه فولیکول بدون ریشه ای کاشت نشود ( لازم به ذکر است که از دستگاه های دیگر بدلیل نداشتن اسکن و آنالیز،عمق ریشه گرافت مشخص نمی باشد و حداقل 20%-30% گرافت ها یا ریشه ندارند یا به علت آسیب وارد شده رویش پس از عمل ندارند ولی در روش  super FUE plus به دلیل مشخص شدن عمق ریشه ها تقریبا 100% گرافت های برداشت شده رویش می نمایند و برت وجود ندارد).
  • مشخص نمودن درصد موهای سفید و سیاه منطقه برداشت مو در جهت برداشت حداکثر موهای سیاه
  • مشخص نمودن خون رسانی زیرپوستی در جهت جلوگیری از نکروز پوستی
  • معاینه کامل پوستی در جهت رد هرگونه بیماری پوستی و قارچی و…

پس از طی کلیه مراحل فوق تخصصی اسکن اطلاعات در سایت مرکزی super FUE   جهت آنالیزر نهایی و مشخص شدن شیوه کاشت مو بارگزاری می گردد.

2.2.آماده سازی جهت استخراج واحد های فولیکولی مو

 

و سپس با اخذ قبولی از متقاضی چند سی سی خون جهت جداسازی سلول های بنیادی فرد و نگهداری بافت بیمار گرفته می شود.

و پس از خاتمه طراحی منطقه کاشت و خط رویش کل پوست سر با دستگاه DBD  پلاسما جهت از بین بردن کلیه میکروب ها و آلودگی های موجود بر روی پوست سر ضدعفونی می شود.

 

2.3. استخراج فولیکول مو از مناطق اهدا کننده

 

اولین مرحله برای کاشت مو برداشت فولیکول مو از مناطق اهداکننده (ناحیه‌ای از سر که از فولیکول موی آن برای کاشت مناطق بدون مو استفاده می‌شود) است.

برای برداشت مو، ابتدا مناطق اهداکننده به صورت موضعی با دستگاه جدید بیحسی Needel Less super FUE plus بیحس می گردد که از مزیت های این دستگاه  میتوان به بدون سوزن بودن آن اشاره کرد ( در روشهای سابق جهت بیحسی ناحیه برداشت مو ،از بیحسی توسط سرنگ و سوزنهای عمیق تزریق استفاده می شد ،این امر علاوه بر ایجاد درد شدید باعث وارد شدن صدمه به ریشه های مو نیز میگشت).

تمامی برداشت گرافت های مو توسط دستگاه کامل اتوماتیک هوشمند Harvest Graf tieom انجام میشودکه توسط این دستگاه بهترین گرافت ها با ضخامت مناسب و چند ریشه ای بدون بجا ماندن اسکار محل برداشت وآسیب به بافتهای زیرین با تراکم 5-7 برابر بیشتر برداشته می شود.

super fue+
super fue+

2.4.ذخیره واحدهای فولیکولی مو

بلافاصله بعد از برداشت فولیکول مو برای اینکه واحدهای فولیکولی تا زمان کاشته شدن، سالم بمانند، باید در شرایط و دمای مناسب نگهداری شوند و هیدراته باقی بمانند که برای این مسئله از دستگاه نگهدارنده گرافت  HGPLS  استفاده میشود.

در روشهای سنتی فولیکولهای برداشت شده داخل مایع سرم قرار می گرفت که به دلیل عدم تغذیه و شوک وارد شده ،20% حداقل بافت از بین می رفت ولی در این روش به کمتر از 0.5 رسیده ،این تکنولوژی مجهز به یک محوطه بسته و کامل استریل با کولینگ 2 درجه می باشد که محتوی ماده ای به اسم HGP می باشد که این ماده با فرمولاسیونی بسیار پیچیده نیاز های بیولوژیک فولیکولهای مو در خارج از بدن را بر طرف می سازد که در نتیجه باعث عدم ایجاد شوک به فولیکول  مو پس از برداشت می گردد و تمام نیازهای غذایی فولیکولی مو را تأمین می نماید در نتیجه به کارگیری این دستگاه پیشرفته باعث افزایش طول عمر و مقاومت فولیکولی مو می گردد.

سپس یک فرد متخصص شروع به آماده سازی واحدهای فولیکولی سالم با بزرگ نمایی استریوسکوپی با میکروسکوپ می‌کند. آماده سازی دقیق واحدهای فولیکولی برای موفقیت کاشت مو ضروری است.

 

2.5.کاشت واحدهای فولیکولی مو

در این مرحله نیز بی حسی موضعی انجام می‌شود و میکروشکافهای یکنواخت و کاملا یک جهت و در عمق مناسب بدون دخالت دست و خطای انسانی توسط دستگاه هوشمند sp pneumatic جهت کاشت فولیکول‌های مو ایجاد می گردد.

استفاده از این دستگاه باعث می شود در عمق مناسب میزان شکافهای موثر،3 تا 4 برابر افزایش یابد که امکان کاشت مو 3 تا 4 برابر بیشتر می شود و خطر نکروز، اسکار، آسیب به پوست و عفونت از بین برود و همچنین نمای بعد از کاشت مو کاشت بسیار طبیعی با حالت خواب و رشد طبیعی مو میگردد.

سپس در مرحله ی  بعدی کاشت مو با دستگاه اتوماتیک کاشت فولیکول Implant hanpiece انجام می گردد.

این تکنولوژی کاشت مو با دستگاه اتوماتیک جدید ترین و پیشرفته ترین متد کاشت مو می باشد که در کل دنیا به تعداد بسیار اندک و در ایران فقط در کلینیک های رویان سلامت و در دستگاه  super FUE plus بکار گرفته شده است.

با این تکنولوژی و به کمک دستگاه تمامی فولیکولهای برداشته شده بصورت اتوماتیک و با حداکثر تراکم و حفظ زاویه ی مناسب و جهت رویش صحیح با حداکثر سرعت کاشت می گردد.

به وسیله این دستگاه دیگر خطای انسانی تکرار نمی گردد و هیچ گونه آسیبی به فولیکول مو وارد نمی گردد و به همین دلیل به این مدل کاشت، کاشت safe یا بی خطر گفته می شود.

با کمک این دستگاه در بازه زمانی بسیار کوتاهتر با تراکمی بیشتر از 7 برابر کاشت مو صورت می گیرد و نتایج کاشت ،بسیار طبیعی ،در یک جهت مناسب و با تراکم یکنواخت انجام می پذیرد.

2.6.بعد از کاشت مو

حدود 80 درصد موهای کاشته شده بین 4-2 هفته بعد از عمل می‌ریزند، سپس بین 4-3 ماه بعد از کاشت مو، از ریشه فولیکول‌های کاشته شده موهای جدیدی رشد می‌کنند. از آنجایی که واحدهای فولیکولی از لحاظ سلامت بررسی شده‌اند، این موهایی که رشد کرده‌اند، دچار ریزش مو نمی‌شوند.

فرم هوشمند کاشت مو :

_

مزایای منحصر به فرد کاشت مو با دستگاه رباتیک  Super FUE plus:

نسخه جدید این دستگاه دارای قابلیت هایی از جمله موارد زیر می باشد :
  • توان اسکن و آنالیزر 10 برابر بیشتر آن نسبت به دستگاههای نسل گذشته
  • همچنین دقت 10 برابری اندازه گیری عمق ریشه مو و شناسایی گرافت های چند ریشه و مناسب کاشت
  • طراحی و ترسیم خط رویش مو بسیار دقیق و پیشرفته با دستگاه لیزری (laser hair line) :که این امکان را فراهم می سازد طراحی خط رویش مو به طبیعی ترین حالت با دقت میلی متری را ممکن می سازد.
  • استفاده از دستگاه DBD plasma : ابتدا تمام محیط کاشت و برداشت کاملاً از عوامل پاتوژن قوی (باکتری و …)استریل می گردد و همچنین باعث افزایش خونرسانی بهتر در سطح پوست گشته و باعث بهبودی سریع زخم محل کاشت می گردد .
  • بیحسی سر با دستگاه بدون سوزن Needle Less super FUE plus: بدلیل اینکه در این دستگاه هیچ گونه سوزنی بکار نرفته است بنابراین دردی احساس نمی گردد  و میزان کمتری ماده بیحسی وارد بدن می گردد.
  • بدون نیاز به برش جراحی ، خونریزی و بخیه و بجای ماندن خط بخیه و اسکار
  • ایجاد میکروشکافهای یکنواخت و کاملا یک جهت و در عمق مناسب توسط دستگاه هوشمند و تمام اتوماتیک sp pneumatic :در تکنولوژی گذشته جهت کاشت مو ابتدا با تیغ، برشهای جلوی سر زده میشد که به دلیل خطای انسانی ممکن بود این برشها بزرگ یا کوچک، عمیق یا کم عمق، با تراکم یا پراکنده با جهت مناسب یا نا مناسب و … باشد و این مسئله باعث می شد که نمای کاشت مو در هر منطقه متفاوت و بدلیل عدم وجود یکپارچگی محیط کاشت، نمای پوست مرغی و حتی اسکار و زخم ایجاد گردد.با کمک این دستگاه تمامی مشکلات وابسته به خطای انسانی مرتفع گشته و در زمانی کمتر با تراکمی بیشتر و بسیار یکنواختر sp زده می شود و خطر نکروز، اسکار، آسیب به پوست و عفونت از بین برود .
  • برداشت با دستگاه تمام اتوماتیک و هوشمند Harvest Graf tie که این دستگاه نسل جدید دستگاه برداشت فولیکول می باشد و دارای قابلیت های متمایزی به شرح زیر می باشد: قابلیت تنظیم سرعت متغییر چرخش کانولا و قابلیت تنظیم زاویه، کمترین خونریزی و آسیب به فولیکول، طراحی ویژه و منحصر به فرد، افزایش سرعت و دقت برداشت 5 الی 7 برابر بیشتر، برداشت غیر تهاجمی فولیکول مو، قابلیت انتقال به محفظه ی کاشت، یکبار مصرف بودن و منحصر به فرد بودن  قلم و پانچ دستگاه
  • بکارگیری دستگاه surge camera , smart TV: با کمک این تکنولوژی تمامی مراحل کاشت مو مشابه اندروسکوپیک جراحی با بزرگ نمایی باعث افزایش 10 برابری دقت کاشت و حفظ زاویه ی خواب طبیعی فولیکولی در هنگام کاشت و افزایش حداکثر تراکم ممکن می گردد و همچنین این تکنولوژی باعث می شود در هنگام کاشت مو هیچگونه آسیبی به موهای اطراف فرد وارد نگردد.
  • استفاده از دستگاه HGPLS و محلول جادویی HGP جهت نگهداری محیطی استریل فولیکول های برداشت شده با حفظ شرایطی کاملاً مطلوب مطابق متابلیسم بدن در جهت عدم وارد شدن استرس و شوک به فولیکول ها که در نتیجه این امر میزان آسیب وارده از 20-30% به زیر 5 % می رسد و باعث رشد بهتر گرافت ها در مدت زمان کمتر با ضخامت بهتر می شود.
  • استفاده از دستگاه VR: با کمک این دستگاه مراجعه کننده کل مدت عمل می تواند در آسایش کامل به تماشای فیلم یا … مورد نظر خود بصورت 3D مشغول گردد که باعث آرامش و کاهش استرس بیمار در حین عمل می گردد.
  • تخت آرو دینامیک با تشک ماساژور :به علت اینکه مراجعه کننده در حین عمل باید چندین ساعت بصورت خوابیده باشد تخت آرودینامیک با تشک ماساژ باعث افزایش راحتی بیمار بدون هیچگونه خستگی و کمر درد و احساس ناراحتی در حین عمل می گردد و زمان عمل ، با کیفیت بهتر و سپری می گردد.
  • دستگاه یون منفی : به وسیله این دستگاه و ایجاد یون منفی در اتاق عمل باعث جلوگیری از نفوذ و گسترش آلودگی به محیط کاشت و محیط درون اتاق عمل می گردد.
  • استفاده از سه دستگاه بسیار پیشرفته استرلاسیون ازون+ التراسونیک+ استریل پلاسما:با استفاده از سه دستگاه پیشرفته و به روز دنیا که شامل دستگاه التراسونیک، دستگاه استریل پلاسما و دستگاه ازونیت باعث استرلاسیون با کیفیت 3200 بار بیشتر از دستگاه های دیگر در عرض 30 ثانیه می گردد که هیچگونه ویروس و باکتری و … وجود نخواهد داشت .شایان ذکر است که این دستگاه ها در اتاق های عمل بسیار پیشرفته بیمارستان های آمریکا فقط موجود است و مراجعین با خیال راحت می توانند بدون هیچ استرسی از بیماری و آلودگی به کاشت موی بسیار ایمن بپردازند.
  • کاشت با دستگاه تمام الکترونیک و اتوماتیک IMP GE بدون وارد نمودن هیچگونه آسیب به فولیکولها در جهت مناسب با رعایت خواب صحیح و استاندارد و با حداکثر تراکم (3-4 برابر بیشتر) انجام می پذیرد.
  • به سبب به کارگیری لیزرتراپی در این روش باعث از بین رفتن التهاب منطقه کاشت مو و ترمیم سریعتر منطقه برداشت و رشد سریعتر موههای کاشته شده دوره نقاهت کوتاهتری نسبت به روشهای سنتی گذشته خواهیم داشت.
  • رویش سریعتر موههای کاشته شده نسبت به روشهای گذشته ، در این روش موههای کاشته شده پس از ۶-۹ماه به حداکثر تراکم کاشته شده می رسند در حالی که در روشهای گذشته ۱۲-۱۴ ماه زمان جهت رسیدن به تراکم کاشته شده لازم بود .
  • امکان برداشت مو از سایر مناطق بدن ، بدون بجای گذاشتن اسکار و خط برش
  • تمامی پروسه Super FUE plus فقط در کلینیک های فوق پیشرفته و دارای مجوز رویان سلامت با نظارت مستقیم اساتید برجسته دانشگاهی انجام می پذیرد. 
  • شایان ذکر است که به علت موفقیت بی نظیر این روش،تنها شیوه مورد تایید بیمه ایران می باشد که به تمامی عزیزانی که از این روش جهت کاشت مو استفاده نمایند ضمانت نامه کتبی بیمه ایران تعلق می گیرد که این بیمه نامه بدون قید شرط در صورتی که فرد نتیجه مناسب از عمل را نداشته باشد عودت هزینه یا ترمیم به صورت کاملاً رایگان را تقبل می نماید .

کاشت ابروی طبیعی با دستگاه تمام اتوماتیک

بسیاری از مردم بعد از چند سال، از ابروهای نازک و کم پشت خود خسته می‌شوند و به دنبال راهی برای ترمیم دائمی موی ابروی  خود هستند. به همین خاطر است که امروزه کاشت ابرو در میان مردم ، محبوبیت و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

کلینیک رویان سلامت با استفاده از کاشت ابرو طبیعی با دستگاه تمام اتوماتیک super FUE plus که پیشرفته‌ترین متد جهانی برای کاشت مو و ابرو است ، بهترین خدمات را به مشتریان متقاضی ارائه می‌دهد. این متد برای اولین بار در خاورمیانه به صورت انحصاری فقط در کلینیک رویان مو سلامت ارئه می‌شود .

در ادامه مطلب اطلاعات کاملی راجع به کاشت ابرو با دستگاه تمام اتوماتیک super FUE plus در اختیار شما می‌گذاریم. اگر به فکر کاشت ابرو هستید، حتمابر روی دکمه ادامه مطلب کلیک نمایید تا این کار را به دستگاه و روش مناسبی انجام دهید.

ربات مشاوره تلگرام:

royanmoobot@

اینستاگرام

royanmoo@

شماره تماس:

021-41936

آدرس:

تهران-قیطریه-بلوار اندرزگو
تماس با کلینیک
Directions